Iubesc să iubesc...

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi ! ( Octavian Paler )
A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi! (Octavian Paler)

miercuri, 25 august 2010

Licăr...



Motto:

* Dacă timpul ar fi avut frunze, ce toamnă! * ( Nichita Stanescu )

Licar…

si-au renuntat regrete sa fosneasca…

amarul aramiilor mirari sa creasca,

trosnesc din doine de demult a jale,

cum fost-am si raman, o frunza vie…

calatoare…

renasc dorintele-mi, parfum de dor…

descatusand din chihlimbar, fior,

din ploi ma-nalt lumina cruda, zbor,

de-a v-ati-ascunselea, eu, zambetul…

cel plans de nor…

ma canta toamnele-nspre munte…

deasupra de taceri sa ma asculte,

cu flori de stanca, sufletu-mi pereche,

hodina sa-mi astearna-n sarutari…

iubirea, ne imbete….

Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu