Iubesc să iubesc...

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi ! ( Octavian Paler )
A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi! (Octavian Paler)

sâmbătă, 29 mai 2010

Lacrima Ciutei...


Lacrima Ciutei...



* Lumea va fi adevărată atunci când omul va şti să iubească - până atunci, vom trăi crezând că ştim ce e dragostea, dar vom fi lipsiţi de curajul de a o înfrunta aşa cum este ea. Dragostea este o forţă sălbatică. * ( Paulo Coelho )




Lacrima ciutei...

şi mi-e dor să-mi fie dor...
depărtarea ploilor
îmi e rugul zilelor..
şi-mi e trosnetul, culoare,
de pământ şi fân ce-mi doare,
de risipă şi-amânare...
şi-mi e sete, Doamne, sete...
precum orbul caut perete,
poate, sufletu-mi pereche...
şi-mi e tunet şi furtună...
fulgere cum spini cunună,
umbletul ,ciută nebună...
Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu