Iubesc să iubesc...

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi ! ( Octavian Paler )
A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi! (Octavian Paler)

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Наш зиме...


sursa imaginii : aici

Наш зиме...

zavoljeh te ludo
cini mi se od rodjenja
ljubav kao tajna
zivi kao uspomena

ostaricu, necu znati
da l' ces za mnom zaplakati
ko ja za tobom

pjevale bi usne
ali nece moja dusa,
cak ni ona vise
nece vise da me slusa

Ostaricu,necu znati


godine tuge i dima,
gdje su te odnijele
u srcu zima, pa zima
gdje li si, kazi mi, gdje

nocas mi je srce ranjeno
ne bi bilo da si sa mnom ti
nama nista nije trebalo
malo srece, malo ljubavi

nocas mi muzika svira,
a zice me ne vole
sviraju, ne daju mira
utjese, pa razbole

Haris Džinović Noćas mi je srce ranjeno





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu