Iubesc să iubesc...

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi ! ( Octavian Paler )
A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi! (Octavian Paler)

luni, 15 martie 2010

Halid Muslimovic - muzika srpska

Halid Muslimovic - muzika srpska

Dorinţa nu este ceea ce vezi, ci ceea ce-ţi imaginezi. ( Paulo Coelho )


halid muslimovic - nije mene duso ubilo:




Nema nama sna duso umorna
jer u nasim venama tece sudbina
sudbine su nase rijeke duboke
velike i siroke bez obale

Ref. 2x
Nije mene duso ubilo, ubilo vino rumeno
ubila me ljubav tvoja nevjerna, nevjerna
nek si prokleta

Ovaj zivot, zivot vise nije
zasto da se krije znas da tako je
ja bez tebe ne umijem da trajem
i da puno dajem sve je gotovo

Ref. 3x

Halid Muslimovic- Pitala me kako mi je:





Ona s drugim, ja sa drugom
sreli smo se i zastali
ko da prodje sto godina
otkad smo se mi rastali

Ref.
Pitala me kako mi je
ja joj rekoh dobro mi je
i nikada lazi vece ne izrekoh
daleko od dobrog, u sebi sam rek'o

Ona njemu, a ja njenu
drzao sam cvrsto ruku
skrivao sam pogled svoj
da ne vidi moju muku

Ref.

Şi cum se poate exprima mai bine, el, dorul, dacă nu prin balade.... căci dorul, oricât de dureros ar fi, ne înalţă...
Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu