Iubesc să iubesc...

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi ! ( Octavian Paler )
A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi! (Octavian Paler)

joi, 11 martie 2010

Tablou...


imagine preluată : http://alyna.files.wordpress.com/

Tablou...

* Lasă-mă singur; aş vrea să mă gândesc la tine ! * ( Grigore C Moisil )

* … ( … ) … oricine a descoperit măcar o dată că în singurătate e nevoie de o dragoste sporită pentru a supravieţui. Şi mă interesează mai puţin dacă aşa ceva se poate numi înţelepciune, câtă vreme voi găsi în ceea ce simt logica de care am nevoie. ( … ) * – Octavian Paler – Scrisori imaginare


Dragostea mea pentru tine, e mai presus de orice, căci nu pot şi n-o vreau opri şi nici explica, nu vreau şi nu pot renunţa la această lumină... e şi nu o neg, există, şi, prin această dragoste sunt mai... eu, pentru că prin ceea ce simt pentru tine mă descopăr pe mine, cea lină... Şi uneori am nevoie ca-n singurătate, să-mi îndrept cele mai curate gânduri spre tine, iar tu să-mi simţi că te iubesc, fără să spun....
Tu... mi-eşti zâmbet primăvară...:




Tablou...


vom afla… vei stii ca sunt, voi stii ca esti,
perechea-mi suflet, furisati din povesti,
cand n-am sa ma mai caut in privirea ta,
voi simti si voi stii, ca-s particica din ea,
doar,in secunda, momentul, in care respir,
impreuna cu tine, miez din gandu-ti sublim,
atunci, sunt curaj, tu, adevar si, dragostea vie,
noi doi, un singur suflet, in rest, doar poesie…


Niko

* Dragostea nu este în celălalt, este în noi înşine; noi o trezim. Dar pentru trezirea asta avem nevoie de altul. Universul are sens doar când avem cu cine să ne împărtăşim emoţiile. * ( Paulo Coelho )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu